asheghane

asheghane

عشق دختر

من دخترم عاشق که شوم تمام عشق های مردانه ات را میبوسی میگذاری کنار
من عشق را دراندام زیبایت یا چشمان رنگی ات پیدا نکرده ام
من عشق را در حس ارامشی که میدهی درنگاه مهربانت در کلام زیبایت معنی میکنم
من عشق را درکلام عزیزم نگران نبا ش من هستم پیدا میکنم
تو به تن من نظر داری من به روحت
تو میگویی دوستت دارم که دوستت داشته باشم ولی من میگویم دوستت دارم چون فقط تورا دوست دارم
تو بازی میدهی و من به عشق تو بازی میخورم
فرق عشق من با تو این است
پس نگو ساده بود گول خورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب